Peranan Corporate Image Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan PT Surya Madistrindo Cabang Banjarmasin
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Ahmad Zikri, M. I. H., & Hayati, D. (2022).Peranan Corporate Image Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan Pt L ’ Oreal Indonesia CabangBanjarmasin.
AnExamination of Retail Patronage Criteria. The Journal of Consumer Affairs, Vol. 15, No. 1, pp. 115-127.
Audience Centred Model, Corporate Communication. International Journal, Vol.5, No.2.
Brand Equity, Capitalizing on The Value of A Brand Name. The Free Press, New York.
Customer Satisfaction AcrossDifferent Customer Profiles Within The Supermarket Sector in Greece. European Journal of Marketing, Vol. 28 No. 2/4, pp. 1-44.
Images, Store Satisfaction, and Store Loyalty Among Korea Discount Retail Patrons. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol.15 No. 4, pp. 42-71.
in The Hotel Industry:The Role of Customer Satisfaction and Image. International Journal of Contemporary Hospitality Management. Vol. 12 No. 6, pp. 346-51.
Manajemen Public Relation & Media Komunikasi. Edisi Revisi, Jakarta : Raja Grafindo.
Obyek Wisata Nepa SebagaiPenunjang Wisata Pulau Madura. Jurnal Manajemen danKewirausahaan, Vol. 7, No. 1,pp. 74-82.
Pemaaran Konsep Aplikasi dengan SPSS. Jakarta : PT. Elex Media Komputindo.
Perilaku Konsumen. Terjemahan Dwi Kartini Yahya, Edisi kelima. Jakarta : Erlangga.
Service Quality and Satisfaction-the Moderating role of value. European Journal of Marketing.
Susilo, A. R. 2016. Pengaruh Corporate Image Dan Kepuasan Pada Loyalitas Konsumen (Studi Kasus pada Pemakai Jasa Warung Internet di Sekitar Kampus Universitas Sebelas Maret).
Sya’rani, A., Khuzaini, & Periyadi. (2019). Peranan corporate Image Atas Peringatan Bahaya Merokok Untuk Meningkatkan Kepuasan Pelanggan PT . Gudang Garam. Tbk. 1–10.
Refbacks
- There are currently no refbacks.